2014年7月28日 星期一

哈碌愛貓樹

2014年7月26日 (日) (晴)

新貓樹黎左屋企一星期

我都好鍾意佢喇!

你睇! 呢個貓頭真係啱啱好架!



中層又夠寛敞


不過有個缺點就係有個大菇窿喺度...搞到我個PAT PAT差d跌左落去...


上層都俾我BIG爆喇!


我仲發現媽媽將我d玩具收埋晒喺呢個窿裏面


我咁醒又點會唔知丫!


一手就攞到落黎啦!



18 則留言:

  1. 女婿好似肥左噃....
    個頭同個貓洞真係好配搭噃...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我日日見住, 又覺得差唔多咋噃...

      刪除
  2. 哈碌~爸爸坐係旁邊叫佢幫你托住個屁股啦::vv4001 跌晒落黎啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕...我有個大pat pat唔會跌落去既, 最多都係卡住啫...哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 由細訓練到大架嘛! 係咪好型仔先?!

      刪除
  4. 呢棵貓好正喎,個窿有貓頭,仲可以突出個pat pat,好搞野
    其實突左個窿,哈碌咪好易跌落黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕...有個大pat pat唔會跌落去既, 最多都係卡住啫...哈哈... 不過我都有諗過駛唔駛買個坐墊遮住個窿呢?

      刪除
  5. 哈碌哥,你個囉......::mm1544

    回覆刪除
  6. 貓好正,哈碌瞓得好爽....::mm1571

    回覆刪除
  7. 突出肥pat pat, 真係好得意呀~

    回覆刪除