2014年1月22日 星期三

冬眠戀曲

Hello!! 大家有冇掛住我呀? 

有貓友問我潛左水兩個月去左邊喎...

之唔係冬眠囉...


我而家瞓覺既時間拍得住隻樹熊呀! 日又瞓


夜又瞓...


瞓到蝙蝠咁倒豎衝又得


伸一伸條懶腰又再瞓過...


最近愛上呢個雞籠...呀...唔係, 係貓籠先啱...好有安全感架~



貓奴話難得影到個清醒個樣喎...




因為...


貓奴張羽絨被實在太舒服喇...


天氣咁凍, 大家記得襟好被呀! 早抖!










22 則留言:

  1. 回覆
    1. 八下先,火火妹你好~~
      新年快樂

      刪除
    2. 見到哈碌瞓得咁舒服, 我都好想瞓埋一份呀!

      刪除
  2. 蝦碌, 好耐冇見啦, 掛住你呀~
    你豪邁既睡姿真係引死人啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Bear Mui, 你好嗎? 大家都好似少左寫blog喎...係咪又係冬眠呢?

      刪除
  3. hello , 哈碌,好耐無見啦,你好嗎,天氣凍呀,系被竇訓多陣添啦!
    你個貓籠掛住果舊,系咪C黎架? 好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係眼利喇~ 係小雲果舊紙黎架... 不過哈碌話唔鍾意成日要佢頂住舊紙, 所以咬甩左條繩lu

      刪除
  4. 當然是好掛住你啦...哈碌仔
    你媽媽爸爸近來去玩又去食....我地呢D貓友仔,等你出鏡等到頸長了...
    呵呵,哈碌媽,新年快樂~~~
    哈碌好似肥左噃
    阿夢估計而家快十一謗了....肥左好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 夢夢新抱仔, 我都好掛住你呀! 快D update下新相啦!
      我都覺得哈碌仔肥左少少, 唔知係咪冬天食得多又瞓得多...定還是D毛厚左錯覺呢~

      刪除
  5. 回覆
    1. 早排我病左, 哈碌仔都有陪我午睡...好難得啊!

      刪除
  6. 哈碌,你真係好識嘆,冬天凍冰冰,最佳o既節目真係莫過於瞓大覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為香港冇暖氣, 要匿喺被竇先夠暖嘛~

      刪除
  7. 真係好耐冇見哈碌啦,掛C人啦
    最鐘意第三張相,好想摸佢腩仔
    哈碌係咪肥左呀?
    哈碌佢咁乖肯冚皮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱上手好似重左D, 可能冬天食得多又瞓得多, 又或者係冬天D毛厚左既錯覺...
      第三張瞓到成條蟲咁... 唔知係咪發夢點蟲蟲呢
      好凍時佢都肯冚被既, 不過有時冚一陣就走開囉, 而家佢瞓喺果個"貓籠"暖D就冇幫佢冚

      刪除
  8. 貓奴見主子夠暖夠食夠訓就安樂哂囉……我都係

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 見到佢肯乖乖食晒D野, 又瞓得咁舒服, 我都安心
      吉孖上下幾好嘛, 你都快D update下啦~

      刪除
  9. 引屎我!不論瞓覺,眼仔碌碌都咁得意!好想啜啖佢!

    回覆刪除
  10. 遲到的拜年。恭祝身體健康。你好嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀! 祝你身體健康! 心想事成!

      刪除
  11. 要哈碌頂屎,唔咬甩佢就怪:P

    回覆刪除