2014年7月21日 星期一

有新貓樹

舊果棵貓樹用左一年多就俾哈碌玩到溶溶爛爛, 仲左搖右擺添...

搵左好耐, 終於俾我物色到啱心水既新貓樹喇!

哈碌鍾意跳上跳落, 又鍾意瞓喺貓樹高高在上

所以最重要既條件係要有一塊大層板, 可以俾佢瞓得穩陣又舒服

反而太多花巧就唔太啱佢添

哈碌: 咦~! 又有新野喎! 等我巡視下先!


哈碌: 都幾寛敞啊!


哈碌: 高貴既淺灰色襯晒我! (個飛機耳貓頭簡直係為我度身訂造添)


夠晒位瞓, 以後點碌都唔會碌出界喇!


坐喺度睇電視既高度都啱啱好添~


貓奴今次又Pass喇!



13 則留言:

  1. 哈哈哈,個飛機耳貓,又真系好襯 ::mm1544
    哈碌媽,最後張連環相,點整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...影完果張相先發覺哈碌都係飛機耳...
      我一次過upload左以上既相去Picasa (Google個相簿), 佢就自動幫我整左張連環相喇, 可能background一樣, 佢就識自動整架喇!

      刪除
    2. 原來是自動,我上次又系upload左幾張差不多相同位置的相,佢又系自動幫我整左,我仲以為自己唔知click左咩制 :P

      刪除
    3. 有次我upload左張聖誕樹既相(好多閃燈), 佢都識自動整左閃下閃下既效果, 好靚架!

      刪除
  2. 我棵貓樹blog友送的, 三貓用了兩年仲健在

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前果棵係蕉葉樹,俾佢抓到爛晒喇,希望呢棵會襟d啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 今朝抱佢上最頂層坐, 佢坐喺度R痕時差D跣腳...真係論盡到爆...哈哈!

      刪除
  4. 梱貓樹好靚喎~又高有大又有秘竇~哈碌你左去唔願落地呢::mm2065

    回覆刪除
  5. 哈碌咁大隻都可以跳到最高個度呀?犀利啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一張的哈碌好似海豹:p

      刪除
    2. 以前果個就可以助跑咁跳到上頂, 但呢個就未試過, 淨係試過我抱佢上最頂個圓形度, 佢都好似唔係好夠位...heehee

      哈哈...真係好似海豹呀!

      刪除