2014年6月22日 星期日

討食記

有一日...

哈碌: 媽媽, 又影我做乜呀?
媽媽: 好耐冇同你影相嘛... 再唔寫下blog蒲頭, D貓友就唔記得你架喇!


哈碌: 哼! 等我扭轉面先...你影我唔到...你影我唔到...


哈碌: 依咦?! 爸爸食梗芝士條喎!! (雙眼發光)


哈碌: 媽媽, 我又想食呀!! (你睇下我既誠懇既眼神+雙手做埋請請)


好香啊! 目光依然離唔開芝士條


哈碌: 媽媽, 俾我食啦~ 一條咁多丫!!


媽媽: 唔可以呀!
哈碌: 乜你咁孤寒架... (扁咀ing...)


哈碌: 呀...呀...呀... 我唔制呀!!! 我要食芝士條.... (扭計仔...左扭右扭...賴地大叫乜都出齊)


哈碌知道扭計唔得呈, 就咁出第二招...扮可憐

哈碌: 我真係好想食啊...睇到流晒口水喇...(眼泛淚光)


媽媽最後屈服: 好啦...食一條咁多啦!
哈碌奸計得呈: Yeah!! 呀~~~ (張大個口等食)



21 則留言:

  1. 哈碌仲係好BB樣喎,睇落好好肉去,好想申手摸摸佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你而家有兩隻俾你咸, 左擁右抱都得啦~ 哈哈!

      刪除
  2. 呵呵忘了誰也不會忘記女婿呢...

    哈碌女婿,你越來越帥了~~~~不過你老婆變成有肚腩的肥婆::mm1544

    哈碌媽,想請教,你條表情符號bar,點樣安裝? 我睇完那個教學帖,都係唔明,難安裝嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈碌都有個肚腩架...不過我覺得佢唔算好肥
      個表情符號唔難安架, 都係跟佢咁copy and paste咋

      刪除
    2. 我意思是,安裝佢在我個BLOG,請問點樣copy and paste 呢?

      刪除
    3. 我係跟http://www.koosan.pw/2013/12/emoticons-version-1.1.html 做咋...去自己Dashboard後台 > Layout版面配置 > add a Gadget 新增小工具 > HTML/Javascript

      然後copy and paste 佢果段code (呢度打唔到出黎)

      刪除
  3. 表情多多又攪計 ::kk3006

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢專係瞓呢個位睇電視, 好識嘆架!

      刪除
  4. 係呀!好久不見你

    回覆刪除
  5. 懶豬一隻~好想搓佢個肚腩::mm1630

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止搓佢肚腩, 我仲想當佢做枕頭添呀...哈哈!

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈碌: 靚女姐姐非禮我, 我實好樂意配合架!

      刪除