2014年5月21日 星期三

洗白白 + 我永遠的寶貝

2014年5月18日 (日)

開始踏入夏天

哈碌D毛甩到通屋都係, 有時又R條頸

係時候要同佢洗白白喇!

同上年一樣, 沖涼時一樣變左隻樹熊

攬住我屎都唔肯企上櫈仔上

於是我就唯有抱住佢一齊沖...鴛鴦戲水 (好彩抱住佢之後都冇爭扎)

但只係沖到背脊...另一面只可以用毛巾抺身

沖完之後既濕水貓樣








早前"三貓blog blog齋"搞左個召募活動

題目分別係"唔怕生壞命, 最怕改壞名"同埋"開了大號真快樂"

於是我send左哈碌兩張相去參加...

仲有專登搵返我以前兩隻愛貓"得得和意意"既相, 佢地識得stand up同請請架! 係咪好得意呢?


得得話: 如果想開大既時候, 我會選擇直接跳上馬桶解決, 既環保, 又快捷!


可惜最後我D寶貝貓相都冇入圍, 但係佢地喺我心目中, 永遠都係最可愛, 最得意, 係我最愛既寶貝黎架!

12 則留言:

  1. 哈哈,好得意,原來你以前有兩隻貓添...
    哈碌仔,沖完涼又C服又靚仔呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只兩隻呢...最少仲有七隻...我由細到大都係有貓貓陪住成長架!
      沖完涼D毛真係滑左又薄左, 冇咁多死毛飛出黎呀!

      刪除
  2. 佢地好叻丫,自己識去廁所,真係慳番唔少又環保呢
    鴛鴦戲水...哈哈,親子活動,好溫馨丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 好叻識得去坐厠解決,真係可以慳番好多貓砂錢,得得和意意果然得得意意

      刪除
    2. 係我爸爸訓練佢去廁所架...

      刪除
  3. 呢排天氣潮濕,Bill Bill前排又系 R 爆頭,復活節假期沖了一次涼,情況有改善,呢兩日又wear 損塊面,真激C!不過Bill Bill 沖水時不用鴛鴦戲水,但抹身時就嬲爆,發火打人 >。<
    原來你之前有2隻貓,好叻啊,會上人廁,年中慳唔少。XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill Bill反而沖涼唔發惡, 抹身先發惡?
      我同哈碌講, 叫佢頸痕就話我知, 等我幫佢R, 唔好自己R...哈哈...幾好服侍!
      我細細個已經有貓貓陪住我成長架喇...唔只兩隻呢~

      刪除
    2. 我都系咁樣同Bill Bill講架,痕就話我知,等我同佢R XDDD

      刪除