2013年1月2日 星期三

媽媽不在家的日子


哈碌: Happy Meow Year!!

唔知大家喺有史以黎第三凍既除夕做左D咩呢?

我就梗係留喺屋企, 高床軟枕覺覺豬啦~ 但媽媽唔知搞乜鬼, 好玩唔玩, 走去荒山野嶺玩瞓街... 留低我一個...嗚嗚嗚

誰人要我這種孤兒仔   誰贈我安慰?

咦... 有開門聲喎...唔通媽媽唔捨得我, 唔去瞓街?



oh...原來喺隔離屋既姐姐... {屎面中}



呢個姐姐識講貓話架... 佢又氹我, 又同我玩, 我都冇咁悶... {要chok個靚樣俾姐姐睇先}


佢仲識幫我"罵沙廚"


 

我唔係隨便反個肚肚俾人搓架...

 



姐姐, 你得閒過黎同我玩啦喵!!



哈碌豬, 其實媽媽都好掛住你架! 喺度送張2013年第一個日出既相俾大家, 祝大家2013年行好運! 身體健康! 要乜有要啦!!


 

14 則留言:

  1. Happy New Year
    祝哈碌你越大越靚仔、身體健康
    [版主回覆01/02/2013 14:12:51]多謝多謝!! 大家咁話啦~ 新年快樂!! 祝契B身體健康! 快高長大!

    回覆刪除
  2. 新年快樂
    [版主回覆01/02/2013 14:11:11]新年快樂!! 祝獅虎龍精虎猛!

    回覆刪除
  3. Ronnie-L 化妝箱與我 - 新娘化妝師 Bridal Makeup2013年1月2日 下午4:01

    happy meow year.....haha
    佢真係好靚仔.....ha
    [版主回覆01/02/2013 16:11:15]多謝呀! 靚靚姐姐~

    回覆刪除
  4. Happy New Year
    最尾的相,好靚呀
    哈碌好乖喎
    [版主回覆01/03/2013 10:32:20]Happy New Year!! 多謝呀~ 哈碌又好乖, 肯同姐姐玩, 又肯俾人抱喎...不過冇見一晚都好掛住佢呢~

    回覆刪除
  5. 去瞓街﹖去睇日出吓嘩,日出好靚
    [版主回覆01/03/2013 10:33:00]我地去露營呀!! 哈哈~ 仲唔係訓街? 不過見到咁靚日出都值得既~

    回覆刪除
  6. 嘩, 個日出好靚呀, 你好勁呀, 咁凍去睇日出!! 露營我都未試過...有機會玩下都唔錯。
    [版主回覆01/03/2013 15:57:42]冇我想像中咁大風已經好好架喇... 最凍時只得3.9度, 喺香港冇乜幾何呢~ 新一年睇到咁靚日出會好開心架! 有機會真係要試下!

    回覆刪除
  7. 哈碌你攤開哂俾陌生人睇......好豪放
    [版主回覆01/04/2013 10:45:43]哈碌: 你有所不知喇... 一個貓喺屋企好鬼寂寞, 需要一D慰藉架嘛... 唔係咁... 姐姐又點會同我罵沙廚喎...

    回覆刪除
  8. 好鬼浪漫嘅啫~
    新年快樂!
    身體健康啊!
    [版主回覆01/04/2013 10:46:36]新年快樂!! 祝你地日日都甜甜蜜蜜~ 貓地肥肥白白, 健健康康!

    回覆刪除
  9. 哈仔隨時隨地都放梗電!!想電C人咩~
    祝哈仔同媽咪永遠恩恩愛愛,愛河永浴,
    媽咪搵更多的錢幫哈仔買好多好多罐罐,2013快樂~!!
    [版主回覆01/06/2013 22:39:48]哈碌真係好識chok樣電人架~
    多謝多謝! 大家咁話! 祝扁臉家身體健康! 日日都開開心心!

    回覆刪除
  10. 反肚仔真係好得意呀~
    [版主回覆01/08/2013 10:09:25]平時見到我都冇咁嗲嗲呀~

    回覆刪除
  11. 搓你個肥肚仔
    [版主回覆01/09/2013 14:09:35]哈碌瘦蜢蜢呀~ 快D肥D就好喇!

    回覆刪除
  12. 你一定係後生女,去露營, haha.......我幾十年冇去過啦
    有鄰居照應,出門方便好多
    [版主回覆01/12/2013 11:55:52]就係因為年紀大, 唔想再同D後生迫玩倒數, 寧願去D冇乜人既地方靜靜咁過仲好呀! 哈哈...
    有鄰居照應真係好好多呀~ 鄰居都好錫哈碌豬呢!

    回覆刪除
  13. NICE PICTURE !!!
    [版主回覆01/16/2013 12:08:00]thanks! Happy New Year!!

    回覆刪除
  14. 哈....哈碌反肚肚個樣...都有個心喎~~~
    [busueyip回覆02/07/2013 17:25:23]話佢怕人又唔算係,都好好奇,陌生人來佢會聞人地腳趾...
    但係你唔可以掂佢,主動走埋去,佢會驚
    [版主回覆02/07/2013 16:34:41] 有機會都想見下夢夢豬呀... 夢夢而家仲係咪咁怕人呀?
    [busueyip回覆02/07/2013 16:18:46]哈哈,做得人阿媽...呢D野唔怕醜了
    阿夢係女仔,冇菇菇...但係呢...佢小便那個位的毛毛唔同色嫁,好可愛
    [版主回覆02/07/2013 16:07:54]yeeeeeeeee...EE你好咸濕架! 不過我都覺得有毛毛好可愛...呵呵呵...變態媽媽!
    [busueyip回覆02/07/2013 15:38:44]哈哈...我仲偷睇到哈碌個「菇菇」,好可愛,有毛毛呢
    [版主回覆02/07/2013 14:49:54]夢夢豬個心心靚D

    回覆刪除