2014年3月16日 星期日

哈碌2歲了~

眨下眼...哈碌就2歲生日喇!

我係咪大個左好多呢?


獨佔罐山!


鄰居姐姐送既禮物


仲有媽媽親手造, 但哈碌冇份食既百利甜酒芝士凍餅




哈碌, 祝您身體健康! 精靈活潑! 日日都咁開心~!





20 則留言:

  1. 哈碌,生日快樂,真係越大越靚仔

    回覆刪除
  2. 哈碌,祝你生日快樂,貓體健康,罐罐長開!

    回覆刪除
  3. 祝哈碌生日快樂、健健康康、越大越英!
    你媽媽整個蛋糕好靚丫^^雖然你冇得食,但叫媽媽開多幾罐罐罐補番數:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝契B媽! 噚晚食左罐"加料"罐罐, 加左平時最愛既膏膏同乾雞雞一齊食! 即刻清晒碟!

      刪除
  4. 祝哈碌生日快樂、貓體健康、越大越靚仔!

    回覆刪除
  5. 呵呵女婿,生日快樂~~~
    咁多罐罐,几時至食得晒啊

    回覆刪除
  6. 哈碌哥~祝你罐罐無限有,繼續型英帥靚正。

    回覆刪除
  7. 哈碌,生日快樂!你鄰居都好大手筆 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 罐頭山係我送既, 鄰居送左零食同幾罐罐頭! ^^ 佢好錫哈碌仔架!

      刪除
  8. 生日快樂。嘩好多生日禮物。朱媽媽代mocha妹同哈碌講Happy Birthday。

    回覆刪除
  9. 哈碌媽,最近發現一隻貓砂,你有冇試過??
    http://www.petdoghk.com/petfood/index.php/cat/cat-litter/unicharm.html

    我就唔用得,我個貓盆設計唔啱 : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇用過呀...我而家用梗三人雙孔粟米豆腐砂都幾好

      刪除