2013年11月1日 星期五

被失蹤

咁耐冇蒲頭,

大家有冇掛住我哈碌仔呢?
媽媽囉... 10月頭又去左旅行...
10月尾又要照顧隔離屋果個"妹妹姐姐"
所以冇時間理我囉... 變左扁咀碌

仲要自己食虎紋波波加餸... 慘慘豬


不過今日係11月喇! 又回復正常lu~ 
我係條"響尾蛇"





16 則留言:

  1. Hi哈碌好耐冇見啦,好想錫你一啖(^O^)

    回覆刪除
  2. 响尾蛇哈碌,哈哈!隔離屋妹妹姐姐有無蝦你呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀!媽媽自己去妹妹姐姐屋企咋嘛,我矛份去架

      刪除
  3. 哈碌, 你阿媽唔去照顧隔離屋果個"妹妹姐姐", 第日你阿媽岀門揾計照顧你

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你又講得有道理喎!最好媽媽帶埋我去旅行咪得囉!

      刪除
  4. 咁要蒲多啲頭,我哋好掛住靚仔哈碌

    回覆刪除
  5. 陰功豬,跌咗個波波落糧兜添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢自己擔落去架... 都唔明點解....

      刪除
  6. yeah!哈碌,我嚟咸你喇...你你你~~~要有心理預備~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈碌今次怕多人, 成日匿埋真失禮~

      刪除
    2. 比起兩彈,哈碌呀表現已經好好喇

      刪除