2013年9月10日 星期二

搬竇大成功!!

嘩!! 好開心呀! 終於將丫烏卜既所有網誌順利搬到呢度喇!

我係跟住http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/yahooblogger-1-blogtrans.html 教學做架!

呢個超詳細教學, 圖文並茂, 包無甩拖!

未搬竇既朋友仔, 快D跟住做喇~

掌聲多謝無私分享教學既卜友仔!! Yeah!!

19 則留言:

  1. 回覆
    1. Yeah~~ Give me five!!但有D貓友都係走失左, 搵唔返啊...

      刪除
  2. 想問分類果樹點加( )BLOG數呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺版面配置, 標籤, 編輯, 剔左"顯示每個標籤的文章數"就得架喇...但你係咪自己download template呀? 唔知有冇得揀呢...

      刪除
  3. 好花,朱媽媽有老花,不過哈碌超可愛

    回覆刪除
  4. 又見番哈碌啦...咁妳自己個blog搬晒未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個blog有六百幾篇, 仲backup梗呀...

      刪除
  5. 呵呵...我都去學下先...
    呢個blogger功能好多,搞到我頭都暈埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 仲未習慣...所以都冇乜心機寫blog

      刪除
    2. 典解你的回覆,佢沒有電郵俾我....咁我咪唔知你回左我囉

      刪除
    3. 因為呢個blogspot如果想我回覆時都有電郵通知你, 就要每次都按下面既"以電子郵件訂閱"先會收到通知架!

      刪除